Notícies i esdeveniments

04/03/2013 Actualitat

L'extranet del CTM: Informació personalitzada a l'abast de l'usuari

És una eina de consulta telemàtica dirigida als titulars de la Targeta Intermodal

A través del servei d'extranet, qualsevol titular de la Targeta Intermodal pot realitzar tot tipus de consulta sobre la seva targeta: quin és el saldo de viatges disponible; quin dia caduca el títol carregat; quina és la data de caducitat de la targeta;...A més, l'usuari pot accedir a l'històric de moviments efectuats amb la targeta durant el darrer mes (càrregues, cancel·lacions, transbords,...).


Una altra aplicació de l'extranet consisteix en què l'usuari pot triar quines són les seves línies favorites (d'autobús, tren o metro), a fi de rebre informació actualitzada, via e-mail, sobre canvis en els horaris o sobre incidències rellevants del servei.
Per registrar-se com a usuaris de l'extranet, les persones interessades s'han de dirigir al Punt d'Informació de l'Estació Intermodal de Palma.