Senderisme | Itinerari turístic N208

De Banyalbufar al Port des Canonge

Què és?

Es tracta d'una petita urbanització ubicada al litoral del municipi de Banyalbufar, al nord de l'illa, que es troba en una cala on encara avui es poden apreciar activitats pesqueres tradicionals, fet que, juntament amb les vistes que proporciona el port, dota d'una gran bellesa i atractiu aquest lloc. La petita platja és de còdols suaus, i té unes dimensions aproximades de 70 metres de llarg per 20 metres d'ample. Les aigües tendeixen a ser tranquil·les i cristal·lines durant la temporada d'estiu. A més, destaca l'intens color vermellós de les roques que predominen a la cala i els densos pinars que hi ha als seus voltants. Val especialment la pena gaudir-hi de les postes de sol.

Visita

Pàgina web: http://www.ajbanyalbufar.net

Correu electrònic:   banyalbufar@ajbanyalbufar.net

Disponibilitat del transport públic

Gener  Febrer  Març  Abril  Maig  Juny  Juliol  Agost  Septembre  Octubre  Novembre  Desembre
Dilluns a divendres
Dissabte
Diumenge

Transport públic

Línies que donen servei a aquesta ruta Anada

Línies que donen servei a aquesta ruta Tornada

Com arribar-hi

Com anar-hi

Com tornar

Descripció detallada

L'excursió comença a la parada de Banyalbufar. Per arribar-hi, cal agafar la L200.

Què mirar i fer?

En baixar del bus, cal tornar enrere cap al centre del poble. Passats uns 30 metres, giram a mà dreta i agafam el carrer Major. Baixam pel carrer Major i al cap d'uns 100 metres giram a mà esquerra pel carrer de la Constitució. Després continuam baixant pel camí del Molí cap al port de Banyalbufar. Abans d'arribar a l'esplanada, hem de girar a mà dreta per un camí empedrat i baixar les escales fins a la cala. Travessam tota la cala i pujam pels escalons de l'altra banda al costat de l'escar. Després continuam uns quants metres cap a l'esquerra i agafam un tirany a mà dreta. Pujam fent voltes i anam a parar a un camí més definit que desemboca en una pista que cal agafar cap a l'esquerra.

Continuam per la pista gaudint de les vistes panoràmiques que se'ns presenten. A les diferents bifurcacions que trobarem, hem de seguir les indicacions que ens duen cap al port des Canonge.

Del port des Canonge, els visitants normalment en valoren el fet de poder relaxar-se a la platja, que té una ocupació moderada durant la temporada alta. Al poblet hi ha restaurants, un mirador i una petita àrea d'estacionament de vehicles.

Per tornar a Banyalbufar, cal desfer el camí fet anteriorment.

La durada total de l'excursió és d'unes 3 hores i 30 minuts aproximadament.

* Alguns navegadors no imprimeixen les imatges de fons. Activau aquesta opció en el vostre navegador per aconseguir una impressió òptima.