17, 18 i 19 d’abril: Alteracions de servei per la cursa 3 DIES A MALLORCA

A causa de la celebració de la cursa 3 DIES A MALLORCA els dies 17, 18 i 19 d’abril hi haurà les següents alteracions de servei: 
•    Divendres 17: les línies 508, 517 i 518 poden circular amb retard, afectant les connexions amb la línia 501.
•    Dissabte 18: se suprimeixen les parades de la Colònia de Sant Jordi, excepte la parada Primavera i s’habilita una parada provisional a la rotonda del c/ Mercadala cantonada amb c/ Síquia 3. D’altra banda, les línies 403, 417 i 501 poden circular amb retard.
•    Diumenge 19: la parada Ernest Mestre de Felanitx queda suprimida.

Consultau les franges horàries afectades en els documents adjunts. 

Divendres 17 retards Herunterladen Dissabte 18 - Colònia Sant Jordi Herunterladen Dissabte 18 retards Herunterladen Diumenge 19 - Felanitx Herunterladen
Sonstige Hinweise

Trasllat de parada a Sencelles

A causa de la realització d’obres a la via des del dijous 16 d’abril i fins a la seva finalització, la parada de Sencelles en sentit Santa Eugènia/Palma (enfront de l’Ajuntament) queda suprimida. En substitució, s’habilita una parada provisional a Sa Creu per viatjar en sentit Santa Eugènia/Palma.

Betroffene Linien

Plànol de parades Herunterladen
Sonstige Hinweise