A causa de la celebració del MALLORCA OLYMPIC TRIATHLON el dissabte 23 de maig entre les 9 h i les 14 h, la línia 517 suprimeix el servei entre Santanyí i la Colònia de Sant Jordi. En aquesta franja horària, la línia circularà només entre Campos i la Colònia de Sant Jordi.
D’altra banda, dins la mateixa franja, se suprimeixen totes les parades de la Colònia de Sant Jordi. En substitució, s’habilita una parada provisional a la rotonda del c/ Mercadala cantonada amb c/ Síquia 3.
21-05-2026. Avisos
Altres avisos
23 de maig: Alteració de servei de la línia 517
Línies afectades
22-05-2026. Avisos
Altres avisos
28 de maig: Alteració de servei a Banyalbufar
A causa de la realització d'obres a la carretera Ma-10 al seu pas per Banyalbufar el dijous 28 de maig a partir de les 8 h, les parades Banyalbufar i Miramar queden suprimides en ambdós sentits.
En substitució, s’habilita una parada provisional a la intersecció entre la Ma-10 i el Torrent den Roig. En aquest horari, per connectar Estellencs amb la parada provisional el servei es durà a terme amb taxi. Consultau els horaris especials i la ubicació en el document adjunt.
