Actualment, la targeta de transport en el mòbil es troba en fase de proves i necessitam la teva col·laboració per a avaluar l'experiència i detectar possibles millores abans de posar-la a la disposició de totes les persones usuàries.
Per això, et convidem a participar com a voluntari/ària, provar la targeta virtual i compartir la teva experiència amb nosaltres. En una primera fase la prova pilot s'ha dirigit a persones usuàries de la xarxa de metro i des de fa uns dies s'ha ampliat també als usuaris de tren que viatgen amb la Targeta Única o la Targeta Intermodal.
Està previst pròximament ampliar la prova als usuaris de la resta del servei de bus, tant de la xarxa del TIB com de l'EMT de Palma.
Requisits de participació en la prova pilot
Abans d'inscriure't, assegura't de complir les condicions següents:
1. Ser usuari/ària habitual del tren, metro, bus (només usuaris de les línies 202, 205, 504).
2. Disposar d'una Targeta Única/Targeta Intermodal, et demanarem el número durant la inscripció.
3. Estar registrat/ada en la secció “TIB i tu” i utilitzar aquest mateix correu electrònic en el formulari.
4. Comptar amb un dispositiu compatible:
- Android: versió 6.0 o superior
- iOS: versió 17.6 o superior
- Amb tecnologia NFC activa
Durant la inscripció hauràs d'indicar el model del dispositiu, la versió del sistema operatiu i el correu electrònic associat a Play Store o App Store.
Inscripció a la prova pilot
Si compleixes els requisits per participar, inscriu-te aquí:
Formulari d'inscripció
Un cop revisada la teva sol·licitud, rebràs en els pròxims dies un correu electrònic amb les instruccions per descarregar l’aplicació. Si no reps cap comunicació immediatament, no et preocupis: anirem informant els participants de manera progressiva.
Per a més informació o consultes, pots escriure'ns a TUvirtual@tib.org
Gràcies per la teva col·laboració.
Informació útil durant la prova
Si ja participes com a voluntari i estàs en la fase de proves aquesta informació és del teu interès.
1. Comunicació d'incidències
L'objectiu d'aquesta fase és comprovar el funcionament correcte de l'aplicació. Si experimentes qualsevol problema (descàrrega, pagament, validació, etc.), per favor, comunica'ns-ho a través de: formulari d'incidències
Aquest mateix formulari també està disponible per a enviar comentaris o suggeriments, fins i tot si no has tingut problemes.
2. Accés a línies o estacions
En tractar-se d'una fase pilot, és possible que alguna màquina validadora de la xarxa de tren i metro no funcioni correctament en determinats moments. Per això, la teva Targeta Única física continuarà activa, però només podràs utilitzar-la si la targeta virtual no funciona. Durant la prova, aquest serà l'únic cas en el qual es permetrà l'ús de la targeta física. Si es detecta un ús indegut, la targeta física serà desactivada. Aquesta mesura és necessària per a garantir resultats fiables i millorar l'aplicació si fos necessari.
